Lekker dagje!

15 maart 2026 - Garrucha, Spanje

Vanmorgen twee wassen weggewerkt, het was zo droog, door de zon en een windje. Daarna lekker in de zon gezeten. Heerlijk! Om 15.30 live muziek bij de strandtent Akua. Bomvol, maar nog heerlijk in de zon. Een drankje, gedaan en van de muziek genoten. Daarna besloten om uit eten te gaan, ik verlang al die tijd dat we in Spanje zijn naar m’n gebakken tong. En Dre naar zijn tonijn. Gaat het er vanavond dan eindelijk van komen? 

Foto’s

1 Reactie

  1. Jan en nel:
    15 maart 2026
    Hopelijk vind dat lekkers 😁

Jouw reactie