Reacties
Reacties 51 - 89 van 89
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Jan en nel | Ja toe maar hoor π hier is het een beetje kouder… | 13 feb. '26 |
| Sandra van Wensen | Wat een mooi penthouse, lekker hoor, met 3 balkons… | 13 feb. '26 |
| Jan en nel | Mooi zo. | 10 feb. '26 |
| Els en Peter | In Casa Eden ,zie ik, is het heerlijk verblijven,… | 10 feb. '26 |
| John | Gezellig | 10 feb. '26 |
| Jan en nel | Kan niet op π | 9 feb. '26 |
| Jan en nel | Fijne dag en groetjes aan Pieki en Jan ππ | 9 feb. '26 |
| AnrΓ© en Tessa | Zalig!!!!! Lekker genieten!!!βοΈβοΈβοΈβοΈ | 7 feb. '26 |
| John | Idd mooi weertje zo te zien. Zitten jullie net nog… | 6 feb. '26 |
| Joyce | Jeetje π. Wij werden gisteren om 4.30 ge- βamber-alertββ… | 5 feb. '26 |
| Jan en nel | Poe poe uitkijken maar | 5 feb. '26 |
| Gemma | Mazzel zeg ππ | 5 feb. '26 |
| Jan en nel | πΆπ₯π | 4 feb. '26 |
| Jan en nel | πΆπππ | 4 feb. '26 |
| Bonne | Heerlijk genieten Dre en FIA π | 3 feb. '26 |
| Jan en nel | Jammi π€£ | 3 feb. '26 |
| Jan en nel | Hier wel buiten zitten π€£ (nee hoor) | 2 feb. '26 |
| John | Lekker zonnetje hoor. | 30 jan. '26 |
| Jan en nel | ππ | 30 jan. '26 |
| Jan en nel | Ja laat het ons maar weten hoorπ© Hier de hele dag… | 29 jan. '26 |
| Jan en nel | Heeeetlijk hoor π₯°π | 28 jan. '26 |
| Ellis Nellen | lekkerrr | 28 jan. '26 |
| Maithe | πποΈβ€οΈ | 28 jan. '26 |
| John | Nou Andre en Fia, nu kan echt jullie vakantie beginnen.… | 28 jan. '26 |
| Gemma | Ziet er bekend uit, ole π | 28 jan. '26 |
| AnrΓ© en Tessa | Beter even moeten wachten dan net op een berkeerd… | 28 jan. '26 |
| John | Nou lekker toch, en jullie hebben toch alle tijd.… | 27 jan. '26 |
| Jan en nel | Voorzichtig maar en verder goeie reis | 27 jan. '26 |
| Ellis Nellen | Nah , beter even wat langzamer rijden dan instorten… | 27 jan. '26 |
| Gemma | Jam jam π€© | 26 jan. '26 |
| AnrΓ© en Tessa | Hele goede reis! π | 26 jan. '26 |
| John | Dat wordt gewoon vmd een nieuwe badge. Ze gaan zo'n… | 26 jan. '26 |
| Maithe | β€οΈ | 25 jan. '26 |
| Gemma | En lekker eten hoort er bij !!! Laat maar komen die… | 25 jan. '26 |
| John | lekker hoor, goeie reis. En geniet er lekker van. | 25 jan. '26 |
| Jan en nel | Goeie reis en vooral mooi weer!!! | 25 jan. '26 |
| Bonne | Goede reis en hele Fijne vakantie gewenst!! | 25 jan. '26 |
| Ellis Nellen | Laat ze lekker commentaar hebben π. Het is jullie… | 25 jan. '26 |
| Joyce | Ha AndrΓ© en Fia, wij wensen jullie weer een goede… | 25 jan. '26 |


- Ing: Op de automatische piloot…
- Ing: Wereldreizigers zijn jullie,…
- Jan en nel: Tot zo en een goede reis…
- John: Goeie reis naar VDS
- Joyce: Goede reis!
Alle reacties »