Vera
6 februari 2026 - Garrucha, Spanje
Eerst lekker ontbeten, Dre had bij de Belgische bakker pistolets gehaald. En daarna? Ja hoor, de zon 🌞schijnt weer volop, dus kleren uit, en buiten zitten. Heerlijk!
Wat we gaan doen vandaag, dat zien we wel weer, nu koffie, puzzelen, lezen en wat ouwehoeren. Insmeren met factor 50. En kleur op het lijf krijgen. Zo komen we de dag wel door.
Foto’s
1 Reactie
-
Anré en Tessa:7 februari 2026Zalig!!!!! Lekker genieten!!!☀️☀️☀️☀️

