Spelletje
7 maart 2026 - Garrucha, Spanje
Gisteren het spelletje Mexican train afgemaakt. André begint het te snappen, en leuk te vinden. Alleen werd hij wel vierde, dus nu vaker spelen om er beter in te worden. Ik heb gewonnen, Pieki werd tweede en Jan derde. Daarna gezamelijk bij de Kebap gegeten.


- Ing: Op de automatische piloot…
- Ing: Wereldreizigers zijn jullie,…
- Jan en nel: Tot zo en een goede reis…
- John: Goeie reis naar VDS
- Joyce: Goede reis!
Alle reacties »