13 februari

12 februari 2019 - Normanville, Frankrijk

Weer een nieuwe dag met een verplaatsing. We gaan weer rijden naar we zien het wel. Stoppen wanneer de zon schijnt want het is hier huilen met grote tranen. Heel de nacht gegoten, en gelukkig droog in kunnen pakken. De weersvoorspelling is dat het na 11.00 uur droog wordt. En warempel het is zo, langzamerhand breekt de lucht en zien we blauwe stukken. We rijden richting Adelaide, om bij Handorf een oude Duitse nederzetting af te buigen naar Normanville. Aan de kust, en wat een geweldige plek, weer een mooie cabin, met een uitzicht op zee. Grandioos, blijven 2 nachten. Geluncht op 25 Meter afstand aan het strand, Dre had Paella en ik een overheerlijke kip snitzel  met kaas en tomaat. Dus vanavond gewoon lekker een boterham. Dan nog even naar de toeristische info. Daar krijgen we een leuke route door die we morgen kunnen doen. We zien onderweg een heleboel Kangaroos, maar helaas m’n camera ligt in de cabin op de oplader. Morgen maar op dezelfde tijd daar weer kijken.Toen nog lekker zitten bijkleuren met een roseetje in het zonnetje op ons plekje, tot 18.30 uur.