13 februari

13 februari 2019 - Normanville, Australië

Vandaag wakker worden met het zonnetje op bed, wat heerlijk. We besluiten tijdens het ontbijt, om hier langer te blijven, zo’n heerlijke plek! En met in het vooruitzicht prachtig weer. En dan zo dicht bij zee, zeker de moeite waard. Daar we a.s maandag een hotel in Adelaide al met onze reis naar Australië voor geboekt hadden, een mail gestuurd of we er twee dagen de zaterdag en de zondag bij kunnen boeken. Dan blijven we tot zaterdag hier. Genoeg leuke dingen en tourtjes om te doen. Wat is dat internet toch fantastisch! Wachten nu op antwoord. We gaan vandaag een rond tourtje doen langs verschillende plaatsen in deze buurt, ze noemen het de Fleurie Coast. Hebben toch maar even gebeld met het hotel in Adelaide en het is mogelijk, dus wij zijn happy. Konden op de camping in onze cabin ook langer blijven moesten alleen verhuizen naar een andere cabin. Weer een schoon bed. Maar nummer 13, kunnen wij als gelukkige mensen wel hebben. Na de lunch naar Victor Harbor gereden, om daar een wild live park te bezoeken. Je kunt daar de dieren bekijken die in Australië voor komen. Degene die niet gevaarlijk zijn lopen vrij rond en die kun je eten geven en aaien. Zo geweldige ervaring om een koala dicht bij te aaien, en om Kangaroos eten te geven. Ik was er niet weg te slaan. Was wat voor Lenette mijn schoonzus geweest, die is toch zo gek op dieren.  De andere dieren die wel gevaarlijk zijn zoals de krokodil de wombat, en de dingo staan achter een hek.Wij hebben er enorm van genoten. Terug naar de cabin ging het over een 10 km niet verharde weg, ook leuk om te doen. Terug snel wat boodschappen en dan het reisblog bijwerken om jullie de leuke foto’s en filmpjes te laten zien. Dit keer geen teksten bij de foto’s die spreken voor zich. En WiFi  is hier niet zo sterk. En dan nu een chippie en een roseetje!

1. Peter en Joyce:
    13 februari 2019
    Geweldig André en FIA. Dat is toch n walhalla geweest na al dat zoeken naar die verstopte dieren!
  2. Lenette:
    13 februari 2019
    Ik zit er helemaal in😂😍super vet
  3. Martin & Maria Ebben:
    13 februari 2019
    Super hoor! Nu kun je ze dus eindelijk zien de kangaroos én aaien. En voeren! En al die andere geweldige dieren! Zo speciaal.