29 januari

28 januari 2019 - Dromana, Australië

Wat hebben we heerlijk geslapen! Een box spring waar je u tegen zegt. Beter als de matrasjes in de camper. Maar alles went. We kunnen er nu nog wel weer 3 nachten tegen. Maar eerst douchen met heerlijke geurtjes die hier allemaal liggen. En dan ontbijten. Zonder zelf je eitje te koken of te bakken. Het was heerlijk, en genoeg keus. Uitchecken, en weer op naar de volgende camping in Dromana zo’n 130 km rijden. Richting Philip Island. Voor 2 nachten en dan naar Melbourne. We rijden een schitterende route langs de kust met mooie uitzichten en kliffen. Het is weer een strak blauwe lucht en 23 graden. Om 10.30 uur op de weg aangehouden drankcontrole, Dre moet blazen, gelukkig geen champagne gedronken bij het ontbijt.en mogen we door. Het is maandagmorgen na een lang feestweekend in Australië, dus de politie denkt te vangen. Aangekomen op de camping krijgen we een heerlijke schaduwplek. De weg oversteken en we zijn op een heerlijk strand. Zo druk hebben we het nog niet gezien. Allemaal strandhuisjes en gezinnen onder de partytent of parasol. Lijkt Scheveningen wel. Dik ingesmeerd met factor 50 (ze verkopen hier niet met minder) gaan we de zee in, wat een heerlijk water, lekker verkoelend, en deze temperatuur 25 graden vinden wij het lekkerst. We hebben slecht WiFi dus kunnen geen foto’s plaatsen vandaag.