27 januari

27 januari 2019 - Inverloch, Australië

Het was voor het eerst koud vannacht, 19 graden, heb onder een dekbed geslapen. Nu op dit moment in de ochtend 09.00 uur is het ook nog 19 graden. Doe maar een T-shirt en een dunne lange broek aan ipv een hempje/topje of jurk. Wel even lekker zo.We gaan rijden naar Inverloch, dat is maar 78 km verder.  We zijn nu bijna in Melbourne, waar we as donderdag de camper gaan inleveren. We hebben het ruimschoots gehaald, en alle dingen kunnen bewonderen die op onze planning stonden. Zien onderweg de panorama route door Wilson promority natuurpark waar we gisteren langs gevaren hebben. We hebben tijd zat dus rijden we deze route ook maar. En weer schitterende views. Tijdens het rijden zien we een emoe langs de kant van de weg, dat is een Australische soort struisvogel, vlug voor de camper langs de weg over. Maar dat is het enige wild wat we vandaag zien.Onderweg in  het dorpje Meenyan gaan we lekker lunchen, een BBQ for two, erg lekker. Nu nog 36 km. In Inverloch aangekomen alle campings vol. We krijgen een tip, ergens buiten het centrum ook aan zee, is een resort, waar ze ook power sites hebben. Maar helaas ook alles vol. Ze hebben nog wel 1 sea view kamer met balkon. Kost iets meer dan de camping, maar Dre zegt, kun je er alvast aan wennen wanneer we de camper niet meer hebben. Nou het is wel erg chic allemaal, en wat een uitzicht. Het restaurant voor vanavond was al vol geboekt, het is wel mogelijk om met  room service je eten te laten brengen. Of er is beneden nog een soort cafetaria waar je iets kunt eten. We gaan het zien. Zitten nu op het balkon met een biertje, nog uit de camper, je moet toch ergens op bezuinigen.

1. Tilly van Dijk:
    27 januari 2019
    Wat gaan jullie doen naar dat de camper is ingeleverd en met de auto welke route precies,,,Zo benieuwd,,liefsxx
  2. Fia en André van Wensen:
    27 januari 2019
    Wij krijgen dan een SUV en rijden dan in 3 weken naar Adelaide, daar stappen we op de Indian Pacific trein naar Sydney slapen 1 nacht in de Trein, en hebben stop in Broken Hill. Daar kun je normaal alleen komen als je 4x4 drive auto heb. En het moet een enorm mooie rit zijn. En in Sydney aangekomen te zijn hebben we daar een hotel en nog anderhalve dag om Sydney te bekijken en dan vliegen we via Dubai terug naar Nederland. En dan is de reis voorbij. We vinden het erg leuk dat jullie steeds reageren! Toppie!
  3. Tilly van Dijk:
    28 januari 2019
    Geweldig om dat ook mee te maken he Fia en Dre,,,Is dat nog zo ver rijden naar Adelaide? Het is ook zo leuk om jullie te volgen en een beetje mee te reizen,,,Wij genieten van de verhalen en de mooie fotoś. Dat Dubai vliegveld is ook mooi he en zo groot,,Wij waren daar voor een tussenstop naar Zuid Afrika,,geweldig...Op naar jullie volgende reis verhaal ,liefs van ons xx