26 januari

26 januari 2019 - Welshpool, Australië

Vandaag is het bij het op staan gelukkig een stuk frisser als gisteren, dat scheelt wel 20 graden. Nu 25 graden. Even een wasje draaien, en ophangen. Op alle campings staan droogmolens om je was goed te drogen. Het gaat in de buitenlucht sneller dan in de droger. Er hangt wel een donkere wolk boven de camping, maar de voorspelling is dat het droog blijft, dus ik heb het er maar op gewaagd, je snapt het he, die schone onderbroek. Als alles hangt dan gaan we weer een tripje maken. Even uit zoeken waar heen. Dus de boeken en kaart komt weer op tafel. Sandra we hebben zoveel plezier van het boek dat jij pa voor z’n verjaardag gaf, heel gedetailleerd geeft het zaken weer, en ook makkelijk in gebruik. Toppie! Gisteren vertelde Naomi, en zij is onderwijzeres primair, dat de kinderen nog 1 week zomervakantie hebben, dus dan zal het ook stiller op de campings worden. Voor ons gunstig, omdat we dan in een gewone auto rijden, 3 weken, en nog niets vooruit hebben geboekt vwb slaapplaats. Op campings heb je nl ook cabins te je kan huren, en die zitten nu allemaal vol met gezinnen. Maar we hebben genoeg apps (booking.com, trivago) om ook motels en hotels te boeken. We gaan het zien, het is tot nu toe allemaal gelukt. Dus geen paniek.we rijden weg van de camping en komen terecht bij een haven waar een boot klaar ligt om te vertrekken. Ik er heen, en gevraagd waar ze heen gaanEn waar een dag lange cruise naar Wilson Promontory een groot natuurpark. Inclusief lunch, afternoon thee,en snacks. Het is nog mogelijk om mee te gaan. Dus Dre zet de camper op de parkeerplaats, en 10 minuten later varen we weg. Wij zitten weer goed vandaag.Dat krijg je met zoveel water om je heen. Ik denk als we om 19.00 uur terug op de camping zijn m’n was wel droog is. We krijgen er geen spijt van.Wat een mooi stukje natuur van Australië, en we hebben zeehonden gezien, er gaat toch niets boven om ze te zien in het wild. Terug op de campings inderdaad m’n was droog. Nog even buiten gezeten maar het koelt erg af. Dat is wat anders als gisteren. Heerlijk!