30 januari

30 januari 2019 - Coburg North, Australië

We zijn van morgen weggereden naar afscheid genomen te hebben van Judy en Lex. Ze vonden het erg jammer dat we weer vertrokken. Nog even wat foto’s moest ze van ons maken in allerlei posities. Wij nog een foto van de weg die wij van de camping over moesten steken naar het strand, en dan op weg naar Melbourne. Onderweg ons kopje koffie en verder. Het is niet zo ver naar Melbourne 97 km. Maar de navigatie stuurt ons dwars door de stad Melbourne heen, met 31 graden, kan al rijdende wat foto’s maken. Hier hoeven we niet te lopen te heet. Vlak voor de camping een Woolworts, (supermarkt) dus even nog brood halen, en zonnebrand, alles gaat voor de halve prijs, en we blijven natuurlijk Nederlanders. Bij ons is het 3x zo duur. Ook zit er een kapper, waar ik vanmiddag geknipt kan worden, want wat groeit mijn haar hard, met dat mooie weer. Het is al de 3e keer in 6 weken tijd dat ik hier naar de kapper ga. Na de kapper nog even het zwembad in. En dan morgen de camper cleanen en de koffers pakken. Want dan gaan we in een gewone auto(SUV) slapen in motels, cabins B&B hotels, we zien wel waar we allemaal terecht komen. Wel spannend hoor!

1. Els en Peter:
    30 januari 2019
    Leuk die foto,s van jullie samen, en wat blijft alles toch mooi om te zien, geniet ze 😎😎