31 januari

31 januari 2019 - Belmont, Australië

Vanmorgen de camper schoongemaakt, gisteren had Dre de buitenkant al gedaan. Niet gedroogd want het begon te regenen en te onweren. Bij ons is dan direct koud, maar de airco binnen ging aan, te warm anders. Koffers ingepakt, en wat uit de koelkast kwam in de koelbox die we al eerder gekocht hadden. Heel veel losse tasjes met ander spul zoals koffie, thee, toastjes, en ander los spul wat je alzo gebruikt. We reden  om 10.00 uur van de camping op zoek naar de aflever plek van de camper. De navigatie deedt moeilijk om het te vinden. Maar na een aantal rondjes op de rondweg van het vliegveld toch gevonden. Alles uitgeladen en de sleutel ingeleverd, we hadden 5040 km gereden. Met een taxi naar het vliegveld waar we in de aankomsthal van Hertz onze huur auto konden ophalen een zilverkleurige KIA serento. Temperatuur is nu 23 graden, lekker temperatuurtje. Onderweg wat eten want het is intussen al 13.00 uur. Dan rijden we door tot Geelong. We zien wel waar we slapen. En we komen bij een park voor cabins en campers. De cabins zijn hartstikke nieuw. We blijven 2 nachten hier, om ook de koffers een beetje te ordenen dat gaat in zo’n huisje toch makkelijker dan in de camper. Vanavond lekker Thais wezen eten, het was heerlijk. Wat zullen we weer lekker slapen in een gewoon bed!

1. Els en Peter:
    31 januari 2019
    Op naar de volgende ervaringen met de auto en de slaapplaatsen, veel plezier, 😄🏊‍♂️
  2. Astrid Beukers:
    31 januari 2019
    Spannend en leuk om nu telkens ergens anders te slapen. Geniet van het mooie weer ☀️⛱hier is het echt winter .☃️❄️