Dagje niet veel bijzonders

22 april 2023 - Camping Lago Resort, Spanje

Vandaag 22 april, een wat mindere dag vwb het weer, het regent, de caravan spoelt weer schoon. Binnenkant ook maar even gedaan. De weerberichten geven aan dat het om 12.00 uur weer droog wordt en om 15.00  het zonnetje weer schijnt. Gisteren geboft met het weer met bezoek aan het park. Nu mooie dag om nog een ritje en wat boodschappen te doen. Morgen gaan we richting Madrid. Vanmiddag maar even bekijken naar welke camping we gaan. Liefst 1 met bushalte voor de deur, om een bezoek te brengen aan Madrid. Gisteren middag met Nederlandse buurtjes Karin en Erwin uit Alkmaar, wat gedronken, en toen maar besloten niet uit eten te gaan, ik kon nog wel wat in elkaar flansen. Besloten met hun vandaag uit eten te gaan.

1. Jan en nel:
    22 april 2023
    Hier bewolkt, niet koud en droog.
    Groetjes jannel 😍
  2. Maithe:
    22 april 2023
    Hier eindelijk wat regen, de natuur heeft het nodig, blij mee, geniet van alles🙏🏾❤️🌞
  3. John:
    Elk nadeel, heeft zijn voordeel hé. Is de caravan ook weer schoon.
  4. Hans en Annemieke:
    22 april 2023
    Nou hier in Brabant volop regen op dit moment terwijl het vanmorgen heerlijk was in de zon. Temperatuur ook niet echt je van het. Genieten voor jullie dus daar😉
  5. Leonie Leunisse:
    23 april 2023
    Hier is het nog steeds niets dus geniet maar.