Nieuwe Camping Madrid Arco Iris

23 april 2023 - Villaviciosa de Odón, Spanje

Gisteren avond was het de bedoeling om met de buurtjes ergens te gaan eten. Karen had een geweldige recensie gelezen, dus wij naar het dorp naar het bewuste restaurant. Maar helaas gesloten, op naar nog 2 andere restaurants, ook gesloten, erg raar op de zaterdagavond. Dan maar naar het restaurant op de camping, nou wij kennen  restaurants op de camping die beter waren dan dit. Mijn geitenkaas salade met friet was wel lekker, maar Dre kwam niet verder dan een hamburger met  friet. Jammer, maar het scheelde wel thuis koken en afwas.

Vanmorgen met 10 graden en 08.45 uur weggereden van camping in Nuevalos. Het is naar Madrid 249 km. En het is super rustig op de weg, geen vrachtwagens, en weinig gewoon verkeer. Het is een mooi gebied waar we door heen rijden. We weten nu waarom het zo stil is, lees hieronder:

23 april staat in Catalonië bekend als San Jorge waarbij de vrouwen rode rozen krijgen en de mannen een boek. Maar Catalonië is niet de enige autonome regio waar 23 april een feestdag is. Ook Aragón viert op 23 feest want dat is de ‘Día de Aragón’ omdat Sint-Joris de patroonheilige is van het oude koninkrijk Aragón. Het is de regionale dag van de autonome regio Aragón waarbij er veel activiteiten zijn en de Aragoneses laten zien trots te zijn op hun regio en cultuur.

12.15 uur aankomst Camping Madrid Arco Iris, deze uitgekozen omdat we hier de bus kunnen nemen naar Madrid. De plek die we hebben heeft een eigen hok met sanitair douche en toilet, we doen dit keer lux. Ook eigen afwas plek. Nog lekker in de zon gezeten vanmiddag, en waren we weer blij met de 3 punten van Feijenoord.

1. Jan en nel:
    23 april 2023
    Veel plezier in Madrid 😫🎶🥂
  2. Bertus:
    Mooie omgeving
  3. Hans en Annemieke:
    24 april 2023
    Dat is wel superlux eigen sanitair en afwas mogelijkheden 👍
  4. Ingrid Pieters:
    24 april 2023
    Soms valt t mee en soms valt t wat tegen…. Hier is t nog altijd 24 april trouwens!!!
  5. Fia en André van Wensen:
    24 april 2023
    Heb de datum snel veranderd, gaat al snel genoeg.