Plaats Titia nieuwe stek 2 mei

2 mei 2023 - Torla, Spanje

Van morgen om 08.35 uur weggereden met een verse thermoskan koffie, naar weer een nieuwe stek. Te weten:

Camping Ordesa (  tip Arthur)

Ctra Ordesa, s/n

22376 / Torla (Huesca)

Spanje

Totaal 267 km.

En weer is het zeer rustig op de weg, wij vinden deze route prachtig, mooier dan vorig jaar de kust route. Zeer groen en geel van koolzaad en brem, en met in de zicht lijn steeds de uitlopers van de Pyreneeën. En nog steeds veel druiven velden. Dit is zeer relax reizen. Ook komen we prachtige meren en in de bergen toppen met sneeuw tegen. Het laatste stuk naar de camping is een spannend stuk met veel haarspeld bochten. Maar alles lukte. Toen we op de camping aankwamen 13.00 uur werd ons verteld dat ze voor 1 nacht nog open waren, en daarna tot eind mei  gesloten. Ze wezen ons maar een camping vlakbij Camping Toro. Dus daar maar heen getuft. Het ligt mooi tussen de bergen, en is nog heel stil. De temperatuur is heerlijk zo’n 23 graden, en volop zon. We gaan ons ook hier weer vermaken.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Gemma en John:
    Alweer heel mooi 💃 geniet ervan 💋🌞💋
  2. Arthur:
    2 mei 2023
    Ook mooi, Oto ligt zo te zien iets lager.
    Mocht je nog een leuke Tour met de auto willen maken: hier is het echt schitterend:

Carretera de Bujaruelo, s/n, 22376 Torla-Ordesa, Huesca, Spanje

Niet met de caravan doen hoor! Is een groot deel onverhard maar makkelijk te rijden, een en al watervallen.

Geniet ervan!
  3. Fia en André van Wensen:
    👍😎
  4. Els en Peter:
    2 mei 2023
    Wat ziet het er allemaal leuk en groen uit !, en zoals zo vaak eerder gezegd, je bent een kei in foto's maken. geniet ze 😎😎