Reacties
Reacties 51 - 100 van 104
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| John | Lekker temperatuurtje zo te zien. Ruime plek. | 26 apr. '23 |
| Fia Van wensen | Heb de datum snel veranderd, gaat al snel genoeg. | 24 apr. '23 |
| Ing | Soms valt t mee en soms valt t wat tegen…. Hier… | 24 apr. '23 |
| Jan en nel | Fijne dag geweest! Hier ook lekker zonnetje 🔆 | 24 apr. '23 |
| John | Toch weer een leuk dagje uit geweest. | 24 apr. '23 |
| Hans en Annemieke | Dat is wel superlux eigen sanitair en afwas mogelijkheden… | 24 apr. '23 |
| Bertus | Mooie omgeving | 24 apr. '23 |
| Jan en nel | Veel plezier in Madrid 😫🎶🥂 | 23 apr. '23 |
| Leonie Leunisse | Hier is het nog steeds niets dus geniet maar. | 23 apr. '23 |
| Hans en Annemieke | Nou hier in Brabant volop regen op dit moment terwijl… | 22 apr. '23 |
| John | Elk nadeel, heeft zijn voordeel hé. Is de caravan… | 22 apr. '23 |
| Maithe | Hier eindelijk wat regen, de natuur heeft het nodig,… | 22 apr. '23 |
| Jan en nel | Hier bewolkt, niet koud en droog. Groetjes jannel… | 22 apr. '23 |
| Tonnie | Prachtige foto's! Mooie wandeling. | 21 apr. '23 |
| Tonnie | Prachtige foto's! Mooie wandeling. | 21 apr. '23 |
| John | Mooi en leuk uitje geweest aan de foto's te zien | 21 apr. '23 |
| John | Lekker hoor die warmte. Beter dan hier. | 20 apr. '23 |
| Hans en Annemieke | Als het troost geeft hier in NL Brabant regent het… | 20 apr. '23 |
| Jan en nel | Heerlijke temperatuur. Het regent nu op vds 😫 👋👋 | 20 apr. '23 |
| Leonie Leunisse | Leuk hoor. Een makkelijke dag is ook weleens fijn.… | 20 apr. '23 |
| Janny | Prachtige omgeving. Mooi foto’s. | 19 apr. '23 |
| Hans en Annemieke | Prachtige foto's en geweldige natuur.☀️ | 19 apr. '23 |
| Harry | Mooie foto’s en geen geld hoor voor zo’n lunch! | 19 apr. '23 |
| Maithe | Mooi 🌞 | 19 apr. '23 |
| John | Nice | 19 apr. '23 |
| Jan en nel | Heeerlijk 😁 | 19 apr. '23 |
| Bertus | Gaaf daar | 19 apr. '23 |
| Ing | Dagje op pauze stand kan hè… jullie hebben alle… | 18 apr. '23 |
| Jan en nel | Hier is het goed weer, maar fris😩 Groetjes | 18 apr. '23 |
| Hans | Geniet en tot binnenkort!!!! | 17 apr. '23 |
| Jan en nel | Geluk gehad met de garage 👍 top | 17 apr. '23 |
| John | Weer een hele beleving, hopelijk is het nu allemaal… | 17 apr. '23 |
| Bertus | 👍🏽👍🏽 | 17 apr. '23 |
| Leonie Leunisse | Gezellig hoor geniet ervan.xx | 17 apr. '23 |
| John | Alvast een goede reis toegewenst | 16 apr. '23 |
| Jan en nel | 😄 goeie reis morgen 🌻👋🔆🐾 | 16 apr. '23 |
| Bertus | 👍🏽 | 16 apr. '23 |
| Bonne | Zijn weer hele mooie plaatjes Fia en André 👍🏻… | 16 apr. '23 |
| Maithe | Wat jammer❣️ | 15 apr. '23 |
| Fia Van wensen | Dat weten we wel, maar dan zijn we al niet meer hier. | 15 apr. '23 |
| Maithe | Mooi hoor en herkenbaar, maar in het weekend is alles… | 15 apr. '23 |
| Bertus | Ziet er weer goed uit | 15 apr. '23 |
| Hans en Annemieke | Prachtige foto's en de Tapas zagen er heerlijk… | 15 apr. '23 |
| Fia Van wensen | Ja ik zag het al op weerbericht, op de col de Rouset… | 15 apr. '23 |
| Jan en nel | Goede keus gemaakt, hier is het koud brrrr en nat.😫… | 15 apr. '23 |
| Harriëtte | Heerlijk hoor, geniet er maar lekker van. Fijne vakantie | 15 apr. '23 |
| Hans en Annemieke | Klinkt goed en op naar een heerlijke vakantie en reis.😎🥳 | 14 apr. '23 |
| Els en Peter | Heeeeeeel veel plezier, geniet ervan 😎😎 | 14 apr. '23 |
| Pia | Lekker genieten dus, groetjes van ons Pia en John | 14 apr. '23 |
| Tilly van Dijk | Heerlijk genieten..gaan jullie een rondreis door Spanje… | 14 apr. '23 |
« Vorige 1 2 3 Volgende »


- Gemma: Geniet lekker verder op jullie…
- Bertus: Doe ze allemaal de groeten
- Hans en Annemieke: Veel genieten dan en mooi…
- Els en Peter: Dank je wel dat jullie ons…
- Harry: En dan nu hopen op nog 6…
Alle reacties »