20 januari

20 januari 2019 - Narooma, Australië

Iedere dag wanneer ik mijn verhaal begin, denk ik waar we beginnen we mee, niet iedere dag hetzelfde. Dus begin ik nu eens tijdens de eerste koffie pauze in een heel leuk tentje langs de kant van de weg naast een cheese factory.  Je kunt ook proeven van de verschillende kazen. Maar om 10.00 s’morgens en bij de koffie, smaakt dat nog niet. Dus nemen we er dit keer een sprits koek bij, wel erg droog, dus wegslikken met koffie. De zon is weer gaan schijnen en het is 25 graden. We rijden nu zonder navigatie, eerst de toeristen drive nummer 7 en daarna de A1, we zien wel weer waar we eindigen. De weg is weer mooi, we zien zoveel mooie baaien, en bossen. Wat is dit land groots, wijd, en wonderschoon.En we eindigden in Narooma. En weer een camping aan zee, en een ensuite site. Lekker lux. Na de plek bekeken te hebben en een boterham te hebben gegeten, een tourtje door Narooma gemaakt. Er moeten hier in een baai zeehonden op de rotsen zitten. Nou je raad het al, geen Kangaroos en ook geen zeehonden. Dan maar bij een tentje wat gedronken. Bij een waterkant een rog zien zwemmen van een meter groot. Slecht WiFi dus ik weet niet of de foto’s goed kunnen downloaden.