Reacties
Reacties 1 - 50 van 122
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Regien | Super leuk. Bedankt dat we weer jullie verhaal mogen… | 25 mrt. '22 |
| Tilly van Dijk | Hoi Fia en Andre..wat leuk om jullie weer te volgen… | 25 mrt. '22 |
| Astrid | Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Goed om ivm… | 25 mrt. '20 |
| Tonnie | Fijn dat jullie er weer zijn. Maak er iets van op… | 23 mrt. '20 |
| Leonie Leunisse | Gelukkig jullie alweer veilig thuis. Wij zitten in… | 23 mrt. '20 |
| Els en Peter | Fijn dat jullie er weer zijn , 🥀🌺🌻🌼🌷⚘🥀🌺🌻🌼🥀🌺🌻… | 23 mrt. '20 |
| Klaas laan | Fijn dat je weer veilig terug bent in ons koude kikker… | 23 mrt. '20 |
| Fia Van wensen | Nou Maria dat klinkt niet best, die koorts, hou het… | 21 mrt. '20 |
| Martin & Maria Ebben | Lieve Fia & André, wat jammer dat jullie droomreis… | 21 mrt. '20 |
| Jose | Je kunt beter thuis zijn dan daar te moeten blijven… | 21 mrt. '20 |
| Astrid | Groot gelijk 😎en een goede thuisreis ✈️😘 | 21 mrt. '20 |
| Tilly van Dijk | Ja wat een gedoe..zou ook maar lekker naar het bos… | 21 mrt. '20 |
| Leonie Leunisse | Groot gelijk en lekker in de bossen nog gezonder ook.… | 21 mrt. '20 |
| Dhaman | Beste Fia en Andre Goede reis terug en bedankt voor… | 20 mrt. '20 |
| Martin & Maria Ebben | Lieve Fia & André, nou dat is me ook wat. Nu… | 20 mrt. '20 |
| Tilly van Dijk | Dan toch nog even genieten daar samen en dan veilig… | 20 mrt. '20 |
| Klaas laan | Goede reis geniet van het zonnetje en de hartelijke… | 20 mrt. '20 |
| Loes | Geniet er idd nog even van. En goede terugreis | 20 mrt. '20 |
| Bertus | Goede reis | 20 mrt. '20 |
| Klaas laan | Hallo goed dat er nu duidelijkheid is wanneer de terugreis… | 19 mrt. '20 |
| Fia Van wensen | Zojuist hebben wij van Silverjet vernomen dat zij… | 19 mrt. '20 |
| Els en Peter | Nou, wat je zegt, komt er nog een beving bovenop !!… | 19 mrt. '20 |
| Bertus | Sterkte, hier zit bijna heel Nederland binnen. | 19 mrt. '20 |
| Leonie Leunisse | Ze kunnen met jou toch ook alle kanten op hè André.… | 19 mrt. '20 |
| Klaas Laan | Balinees geworden?? | 19 mrt. '20 |
| Klaas Laan | zeker te weten | 19 mrt. '20 |
| Tilly van Dijk | Toch fijn lieve mensen dat jullie naar huis kunnen..wens… | 19 mrt. '20 |
| Leonie Leunisse | Heel veel sterkte en goede vlucht zaterdag. Op de… | 19 mrt. '20 |
| Fia Van wensen | Doen we Klaas! | 19 mrt. '20 |
| Klaas laan | Goede vlucht ✈️ Zaterdag en wens de lieve medewerkers… | 19 mrt. '20 |
| Fia Van wensen | Dat is dan mooi mee genomen, wat een toestand allemaal.… | 19 mrt. '20 |
| Harry | Geniet nog van de donderdag en vrijdag en een goede… | 19 mrt. '20 |
| Charlotte | Oef, jammer dat de vakantie zo wordt ingekort! Maar… | 18 mrt. '20 |
| Els | Het is jammer dat jullie reis zo moet eindigen, maar… | 18 mrt. '20 |
| Harry | Heel jammer om halverwege te moeten terugkeren, maar… | 18 mrt. '20 |
| Tonnie | Jammer dat jullie mooie reis zo moet eindigen. Goede… | 18 mrt. '20 |
| Harriëtte | Jammer van jullie mooie vakantie, maar wel veel beter… | 18 mrt. '20 |
| Leonie Leunisse | Goede terugvlucht dat is plotseling maar je weet wel… | 18 mrt. '20 |
| Fia Van wensen | Wij vliegen via singapore | 18 mrt. '20 |
| Willeke en Guus | Je kan maar beter in je eigen landje zijn met deze… | 18 mrt. '20 |
| Arthur | Goede terugvlucht, goed op jullie zelf passen en in… | 18 mrt. '20 |
| Els en Peter | Zekerheid voor alles, goede vlucht terug. Knuffel… | 18 mrt. '20 |
| Klaas Laan | we hebben heimwee naar al dat mooie | 18 mrt. '20 |
| Klaas Laan | Wat erg ik hoop dat jullie terugvlucht net zo voorspoedig… | 18 mrt. '20 |
| Anita | Hallo! Ik hoop dat jullie echt morgen terugkomen!… | 18 mrt. '20 |
| Joyce | Dat is dan abrupt en snel zeg. succes en goede reis.… | 18 mrt. '20 |
| Fia Van wensen | O fijn dus nu toch gelukt! Fijn hoor geniet van de… | 18 mrt. '20 |
| Anré en Tessa | Hey Fia en Dre...heb nog heel wat bij te lezen..maar… | 18 mrt. '20 |
| Klaas laan | Ga zo door wij zitten thuis en moeten morgen naar… | 17 mrt. '20 |
| Tonnie | Mooie verhalen en foto's steeds, geniet er maar… | 16 mrt. '20 |
1 2 3 Volgende »


- Regien: Super leuk. Bedankt dat we…
- Tilly van Dijk: Hoi Fia en Andre..wat leuk…
- Astrid: Fijn dat jullie weer veilig…
- Tonnie: Fijn dat jullie er weer zijn.…
- Leonie Leunisse: Gelukkig jullie alweer veilig…
Alle reacties »