Fia  en André van Wensen

2630
Video’s:
250

Over ons

Wij zijn André en Fia van Wensen en wij zijn erg reislustig. Zoals je in bezochte landen wel kunt zien, zijn wij al heel veel op pad geweest. We komen 2 x per jaar in Gambia om daar een gezin, en caring for mobility te helpen. In het verleden maakten we in december/ januari altijd grote en verre reizen. En vanaf april tot eind oktober verblijven met de caravan  in Europa.

Over onze reis

Doordat ik in november 2021 vanuit Gambia komende een infectie doordat ik mijn teen gestoten had op het strand en daardoor wondroos kreeg aan mijn been, en daardoor onze overwintervakantie in Spanje niet door ging, gaan we nu een andere reis met de caravan maken. Te weten een rondje Zuid Europa.  We beginnen in Ossendrecht, waar we op 1 april de caravan ophalen, hem daar inpakken, de laatste boodschappen doen, en op zondag 3 april vertrekken richting Frankrijk, en zo via noord Spanje, de kustlijn van Portugal richting de Algarve rijden en dan via Sevilla via de oostkust van Spanje weer naar Frankrijk rijden. Hoe lang we ergens verblijven hangt af van weer en bezienswaardigheden. Jullie kunnen ons via dit blog volgen via de verhalen, foto’s en video’s die we posten. Ieder jaar maken we een andere trip in Europa onder een andere naam. Dus tot lees!

Bezochte landen

Wij hebben 37 landen (15%) bezocht:

Andorra, Australië, België, Cuba, Cyprus, Duitsland, Frankrijk, Gambia, Ghana, Gibraltar, Griekenland, Ierland, Indonesië, Italië, Jamaica, Kaapverdië, Kenia, Kroatië, Lesotho, Luxemburg, Mexico, Nederland, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Senegal, Singapore, Spanje, Suriname, Swaziland, Tanzania, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zuid-Afrika.