30 april

30 april 2023 - Peñafiel, Spanje

Het is heel druk op de camping, helemaal vol. Naast ons een Spaans gezin, die heel hard praten. Gelukkig was het s’avonds gauw stil, gingen snel naar binnen ivm het fris worden, en dat scheelde veel geluid. Heerlijk geslapen, verder doodstil op de camping. Vanmorgen een ritje en wat boodschapjes. Er is hier in Penafiel een mooi kasteel, zie de foto’s. Tijdens de rit ging er een olie lampje branden, bij benzine pomp een liter olie bij gevuld. Remco van de Mazda dealer die we even een app hadden gestuurd, gaf aan dat de motor hard moet werken met de caravan er achter. Er zit ongeveer 0,7 Lt, achter het aansturen van het lampje. Dus ook weer opgelost. Hier in de buurt stikt het van de mooie bodega’s. Maar helaas allemaal dicht. Het weer is vandaag iets minder, wat bewolking, maar wel een zonnetje. We kunnen gewoon lekker buiten zitten. Morgen weer naar een nieuwe stek. 228 km rijden.

Camping Navarrete

Calle de Entrena, Km. 1,5
26370 – Navarrete – La Rioja

1. John:
    30 april 2023
    Lekker weertje hoor, en idd de auto verbruikt altijd iets meer olie als die een caravan moet trekken.
  2. Jan en nel:
    Fijne dag 🔆🎶🥰
  3. Bertus:
    Klinkt nog steeds goed
  4. Hans en Annemieke:
    30 april 2023
    Prachtig Fort en dito foto's.
    Nou hier in Brabant ook heerlijk weer om buiten te zitten wat we dan ook hebben gedaan.☀️😎🥂