Camping “Don Quijote” in Cabrerizos/Salamanca

26 april 2023 - Cabrerizos, Spanje

Vanmorgen om 09.00 uur vanuit de camping bij Madrid weggereden. Op de rondweg net buiten de camping even wat oponthoud, maar onderweg hebben we de hele weg weer alleen, wat een rust. Even ergens snel tanken langs de autovia is er vaak in Spanje niet bij. Van de weg af, en dan een dorp in om te tanken. Was weer even 10 km om. Maar we hebben de tijd. De nieuwe camping was maar 216 km totaal, en dus met de caravan 3 uur rijden,  om 12.00 uur arriveerde we weer op de nieuwe camping “Don Quijote”  in Cabrerizos, in de buurt van Salamanca, en op 12.45 uur is alles weer operationeel. Wij zijn zo op elkaar ingespeeld, dat het in een mum van tijd weer staat. Zeer vriendelijk personeel op de receptie, die ons alles verteld hoe het werkt op de camping en in Salamanca. Staan op een mooie plek, hebben zicht op een pleintje. Er is een goed restaurant, dus dat proberen we vanavond maar uit. Morgen naar Salamanca, hier geen Hop en Off bus, maar goed te parkeren in het centrum. Dus dat wordt lopen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jan en nel:
    26 april 2023
    Leuk dat jullie nu bij Salamanca zijn. Wij waren er tig jaren geleden. Is de moeite waard. Het centrum is gezellig. Veel plezier.
    Liefs en groetjes van uit zonnig Valdrome.
  2. Karin:
    26 april 2023
    Wij hebben daar verleden jaar gestaan, ook om Salamanca te bezoeken. Mooie stad hè