Bezoek Salamanca en kapper

27 april 2023 - Cabrerizos, Spanje

Vanmorgen kon dre het niet goed hebben dat de deur van de caravan met het trapje ervoor niet dicht ging, omdat de caravan te laag stond. Dus wordt de caravan omgedraaid. Na de koffie bezoeken we Salamanca. Met de auto naar een parkeergarage en dan lopend de stad in. Dre ziet een kapper en kon direct geknipt worden. En de prijs, je geloofd het niet €10.-   Dan maar tip erbij gegeven, want in Nederland betaal je 3 keer zoveel. Het zit weer zomers kort. Dan de stad verder bekijken, Plaza Mayor, is wel het aller bekendste. De Universiteit van Salamanca. En nog wat andere plaatjes om te schieten. Mooie stad. Dan even wat lunchen, we hebben iets van carpaccio, wat varkensvlees met peer, en stukjes kabeljauw met chips. Te samen met een glaasje rose, en als dessert een tiramisu, was dat weer een heerlijke lunch. Terug lopend naar de auto een dameskapper, en ja hoor ook ik kon geknipt worden, iets duurder €15,- je kan beter in Spanje wonen, alles is hier goedkoper, de benzine, boodschappen, kapper, camping, uit eten enz. Maar het is fijn in de vakantie van zulke prijzen te genieten.

1. Jan en nel:
    Goeie reis verder🔆🎶🥂🐾👋👋
  2. Maithe:
    Mooierds, geniet ervan❣️
  3. John:
    27 april 2023
    Dré, je ziet er weer netjes uit
  4. Gemma en John:
    27 april 2023
    Prachtig ja ook die hoofdjes
  5. Anita:
    Geniet ervan!!