14 januari

14 januari 2019 - Katoomba, Australië

Vandaag gaan we richting Blue Mountains, in Katoomba, gisterenavond een reserverings mail gestuurd naar de camping  want ze hebben maar weinig plekken. Hopelijk lukt het. We vertrokken om 08.30 uur met 25 graden, klein wolkje aan een blauwe hemel.Het is 274 km rijden. Het is iedere keer weer lachen als je langs een MCDonald komt zo vroeg in de ochtend, dat er al een file staat bij de drive in. Niet te geloven wat Aussies daar zo vroeg al halen. We zijn om 13.20 uur op onze plaats van bestemming, en de mail was goed aangekomen dus we hebben een plek. Er is hier wel een hop on hop off bus, die naar alle goede uitkijkpunten rijdt. Er is zelfs een kabelbaan met glazen bodem die over de Mountains heen gaat. Even een nachtje over slapen, maar het is wel een uitdaging. We staan hier voor 2 nachten want er is voldoende te zien hier. De weg erheen was ook mooi om te rijden. Het begint al aardig rotsig te worden.We zullen vannacht wel zonder airco slapen, daar het hier s’nachts maar 16 graden is. Heerlijk even zonder airco geluid. Alleen jammer dat ik dan weer gesnurk van Dre ga horen.