15 januari

15 januari 2019 - Katoomba, Australië

Vanmorgen hadden we snel een lokale bus naar het dorp Katoomba om onze Bleu Mountain passen te kopen voor de Explorer Bus en alle andere bezienswaardigheden die we willen doen. We reden om 09.15 uur weg. En wat was het een dag, nu net terug 16.35 uur. Alles gezien en gedaan. Wat een beleving, zeker die kliffhanger, je ging 52+ 12 % naar beneden, jammer dat ik het filmpje verknoeit heb, hield m’n toestel niet goed en met m’n vinger er voor. Dus dat filmpje moet je even op een rare manier bekijken, maar als je gaat duiken in zo’n afgrond dan valt dat niet mee, om goed te filmen. Die kabelbaan met die glasbodem viel ook erg mee. De op en off bus is ideaal, je hoeft zelf nergens te parkeren en je stapt voor de deur uit. Ook nog een show gezien van de oorsprong van Australië het leek wel een mini musical erg professioneel. Tussendoor nog even geluncht, en wat gedronken, naast alle water die we al op hadden, want het was een hele hete dag 33 graden. In die bussen was het heerlijk koel dus soms bleven even langer zitten. Ook de watervallen adembenemend. En dan was er een koele camper met een biertje heerlijk! Morgen weer verder richting Sydney, maar die slaan we nu even over, dat doen we voordat we weer vanuit Sydney weer naar huis vliegen.

1. Lenette:
    Dat is super gaaf
  2. Fia en André van Wensen:
    15 januari 2019
    Ja Lenette het was net kermis, maar dan anders, het ging wel hard naar beneden, ik zette me helemaal schrap
  3. Els en Peter:
    15 januari 2019
    OMG, wat een lef hebben jullie, hele prestatie, maar wat een schitterende beelden, helemaal de moeite waard geweest hoor!