15 gebruari

15 februari 2019 - Normanville, Australië

Weer wakker worden met de zon, op de zee voor de deur van de cabin, wat zijn wij toch bevoorrechten mensen om dit allemaal mee te maken. We zijn blij dat we hier langer zijn gebleven dan 2 nachten, we blijven er nu 4. Het blijft een heerlijke plek. Vandaag een tour in de noordelijke richting rijden, richting Myponga, de eerste stop is bij Myponga Reservoir Wall, waar we ook overheen rijden en dan richting Sellicks Beach and Silver Sands Beach waar we een bakkie koffie doen. Hier zien we langs de weg in hun natuurlijke habitat veel Kangaroos. Zelfs bij mensen in hun voortuin. Dat komt omdat er hoer zo wring mensen wonen, dus veel rustiger voor die dieren. Maar nu hebben we genoeg foto’s dus rijden we door. Doen onderweg wat kleine boodschappen voor tussen de middag en avondeten. Nu niet te veel meer inslaan, morgen naar Adelaide. Het is zulk mooi weer dat we besluiten lekker bij de cabin te blijven en naar het strand te gaan. Dus lekker een broodje gegeten, en lekker gezwommen in zee. Een heerlijke vakantiedag! Weer eentje met een gouden randje.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Anita:
    15 februari 2019
    WoW, wat blijft het mooi om zo mee te kijken en lezen met jullie fantasische reis!!
    Groetjes Anita
  2. Martin & Maria Ebben:
    15 februari 2019
    Weer zo’n mooie streek! Fijn dat jullie zo genieten! Gisteren was hier op het Nederlandse journaal dat de koala’s in Australië sterk zijn afgenomen in aantallen! Gelukkig hebben jullie er nog genoeg kunnnen zien. En nu dus ook de kangaroos. Lijkt me een bijzondere ervaring! Met liefs.
  3. Fia en André van Wensen:
    15 februari 2019
    Hallo Maria. Het is zo’n geweldige reis, dit pakken ze aan herinneringen niet meer af. En die Koala’s zijn wel heel speciaal, wij hebben er in het wild toch nog heel veel gezien, maar ze tellen ze hier net als bij ons de vogels. Ook die zijn hier sterk vertegenwoordigt, we worden smorgens wakker van heel veel vogelgeluiden, en de kakatoes hoor je er bovenuit. Super!
  4. Fia en André van Wensen:
  5. Fia en André van Wensen: