2 februari

2 februari 2019 - River Wey, Verenigd Koninkrijk

Vanmorgen na lekker geslapen te hebben om 10.00 uur vertrokken uit Geelong. We starten met de Great Ocean Road. Die helemaal langs de kust loopt. Onderweg bij een chocolatery koffie gedronken met wat lekkers. Wat een mooie route, we stoppen bij verschillende uitkijk momenten en picknicken onderweg, met een prachtig uitzicht op zee. We moeten voor vannacht ook nog een slaapplaats zien te vinden. Deze keer wat meer problemen, in twee dorpjes alles vol. 1 appartement voor 400 aus dollars dat is €250,00 voor 1 nacht. En dat vinden we toch wel erg duur. Dus we rijden door. Naar het volgende dorp Wey River. Hier is een Big 4 en wij zijn member en ze hebben plek. Een prachtige cabin voor 6 personen. We installeren ons, en met een roseetje op het balkon, zien we in de boom voor ons balkon, je raad het niet, een koala die zit te slapen. Hij of zij zal er toch een keer uit moeten komen, dus wachten we geduldig, af en toe horen we hem knorren. Schattig gewoon. Ook die witte kakatoes vliegen hier krijsend weer in grote getallen rond. Het lijkt wel of we in de dierentuin zitten. Als we de weg bij de camping over steken zit je zo op het strand, morgen maar een parasol regelen, want je verbrand levend.

1. Peter en Joyce:
    2 februari 2019
    Awh, wat een schattige koala. Ik heb als kind een koalaknuffel gehad, helaas heb ik hem verwaarloosd en nu is hij er niet meer. Hopelijk zorgt deze beter voor zichzelf.
    Have a lot of fun 🐨