3 februari

3 februari 2019 - Wye River, Australië

Gisteren de koala niet meer gezien, we zaten heel de tijd op het balkon en hebben hem niet zien verdwijnen. Vandaag dan maar nieuwe kansen. Mensen om ons heen zeiden morgen, dus vandaag is hij er weer. We zullen het zien. Maar helaas niet meer gezien. Iedereen om ons heen is aan het inpakken, tenten, caravans, zou dit nu echt het laatste vakantie weekend zijn. En gaan alle scholen u beginnen, en dat het daarom overal zo druk was gisteren? We weten het niet. Maar het is wel lekker, dan is het ook weer stil op het strand. Maar er staat behoorlijk wat wind, dus we blijven heerlijk bij het huisje in het zonnetje. Wat lezen en puzzelen.En gaan bij de zee uit eten. Daar is een restaurantje waarbij, waarbij je zo op het strand kijkt. Wat een uitzicht steeds weer. En de Great Ocean Road loopt er vlak langs. Heerlijk gegeten, ik had heerlijke vis en Dre iets met kip. Was ook heel lekker. Morgen weer verder de Great Ocean Road afrijden en weer zien waar we terecht komen. Dit was een heerlijke, mooie plek. Het was geluk bij een ongeluk omdat de andere plekken allemaal vol waren.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Regien:
    3 februari 2019
    Het blijft fantastisch om jullie verhaal te volgen !