25 december

25 december 2018 - South Mission Beach, Australië

1e kerstdag! Heerlijk geen moeilijk gedoe voor een kerstdiner, we hebben gewoon wat lekkere dingen ingeslagen die we vanavond heerlijk opeten. Het weer is, veel wind 27 graden, en af en toe een spetje regen, iedereen loopt gewoon of zit buiten. Het is dan ook niet koud, ook wij zitten buiten. Wederom weer een leuk Bic4 camping aan zee, met ons in Nederland al aangeschafte pasje krijgen we 10% korting. Het visje gisteren was heerlijk! Nu plannen we weer wat voor morgen in, hoe gaan we rijden, waar stoppen we, en wat willen we onderweg zien. We raken al geroutineerde travelers. Het is ook heel leuk om te doen. Bij  het reisbureau van Tui hadden ze ons een beetje bang gemaakt omdat we niets onderweg geboekt hadden, ivm de vakantie in Australië.  Nou met de vakantiedrukte valt het reuze mee. Zat lege plekken overal. Lekker rondje gewandeld langs zee, even uitgewaaid. Ook hier weer een net in zee, voor haaien en de yello vis( soort kwal, wanneer je geraakt wordt dan kun je verlamd raken in je ademhalings orgaan, tot dodelijk aan toe.) Nou voor mij het zwembad dan maar. Of gewoon m’n stoeltje. Tijd voor een sapje nu!