24 december

24 december 2018 - South Mission Beach, Australië

Vandaag gaan we verder, maar niet zo als eerder gezegd, naar de naturisten camping, maar naar het zuiden. Dit ivm het zeer slechte weer, het stort regent. En zuidelijker is het beter. Maar eerst naar RVstars terug met de camper, er gaat steeds een signaal op de display branden met ESP en een symbool van een wiel erbij, we zaten er nog gelukkig dichtbij, dus maar even langs. We konden er mee blijven rijden, de monteurs waren er niet, kunnen na de Kerst bellen. Onderweg borden met next Kangaroos, geen 1 gezien, wel een dode langs de weg. Vlak bij de nieuwe camping rijden we door een natuurpark waar weer borden staan met crossing struisvogels. Ook niet gezien. We zitten nu in South Mission Beach kijken direct op zee, het was even droog maar nu regent het hier ook. Wel een mooie plek. Komen de speelkaarten, yahtzee, en rummikub toch weer van pas. We kunnen hier vanavond wel verse vis eten, doen we dan maar, komen we die camper ook nog eens uit.

1. Peter en Joyce:
    24 december 2018
    Ondanks het mindere weer zijn het prachtige foto's.
    Wij wensen jullie hele mooie feestdagen, zon en veel plezier! 😘
  2. Lenette:
    24 december 2018
    Jammer van het mindere weer.Maar gelukkig geen Tsunami. Gezellige kerstavond of ben ik nu te vroeg of te laat.Haha
  3. Astrid Beukers:
    24 december 2018
    Jammer van het slechte weer, hoop dat het snel beter wordt. In ieder geval heel gezellige kerstdagen in het verre Australië 🎄🙋😘
  4. Fia en André van Wensen:
    24 december 2018
    Lenet, het is hier nu 19.20 uur dus onze kerstavond begint nu.
  5. Els en Peter:
    24 december 2018
    Hallo down unders !! Van wat we hebben gezien tot nu toe is het allemaal wederom schitterend om te zien . Ook van ons hele fijne kerstdagen en op naar de zon ☀️☀️ leuk om weer mee te mogen reizen 😁
  6. Regien:
    24 december 2018
    Fijne kerst down under xx