23 december

23 december 2018 - Redlynch, Australië

Vandaag weer wat boodschappen ingeslagen, wat een geweldige grote supermarkt, het lijkt Amerika wel. Alles in het groot verpakt, en dan de karnemelk (butter milk) alleen in halve liters. Dat drinken ze hier dus niet. Na het boodschappen even naar het strand geweest, daar staat een heerlijk windje, zeewater 28 graden. In de zee ligt een groot vierkant net waarin je veilig kunt zwemmen ivm de haaien. Lekker een ijskoffie gedronken.Maar aan de hemel verschijnt een hele grote zwarte wolk, regen in aankomst. Hard lopen naar de camper, en ja hoor net binnen, en daar barst het toch los. Toen maar weer naar de camping gereden, want de stoeltjes, ja die nieuwe staan nog buiten. Klets nat natuurlijk. Maar het wordt toch binnen zitten, gaan we maar eerst het reisverhalen typen, en  een spelletje doen, en alle phones en iPad opladen. We krijgen per 24 uur 500 MB gratis. Dus dat is wel handig voor al dat internet gebruik. Morgen vertrekken we hier, en gaan we naar een al in Nederland besproken naturisten camping.  (Valleyviewnaturist)( Daar vieren we Kerst. We zijn benieuwd of we daar ook zo goed WiFi hebben.

1. Anita:
    23 december 2018
    Ohhh, wat een prachtige plaatjes!
    Alvast hele gezellige kerst!
    💋💋van Anita , koos, Isis en Emiel
  2. Dr Bob:
    23 december 2018
    Dear my very best friends, this is a wonderful trip. Enjoy every bit of it. Kindly regards buba