22 december

22 december 2018 - Redlynch, Australië

Vandaag een trip gemaakt naar Karunda, het grote regenwoud, ze zeggen dat het groter is dan het amazone gebied, wij kunnen het niet vergelijken. Eerst met de trein, en na gebruik lunch weer met de sky rail naar beneden. En tijdens de treinrit en tijdens de lunch gaat het toch regenen, echt het rain forest. We moeten om 14.15 uur bij de sky rail zijn, kleine 6 persoons gondels. Maar er is nu ook onweer bij gekomen, we denken dat het nu niet door zal gaan, maar lopen in de stort regen toch naar het vertrek punt. En ja hoor, grote drommen mensen, er wordt gezegd “safety first”, wachten tot het droog is. Er werd bij verteld dat er een keer zwaar storm en regen was, dat de mensen met helikopters uit de gondels moesten worden gehaald. Dan maar liever wachten. En ja hoor na een half uur gaan ze weer draaien. En zo gaan we naar beneden, de vogeltjes hoor je weer fluiten. Beneden is er een transferbus die ons naar ons vertrekpunt terug rijdt. En zo zit er weer een dag op.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Astrid Beukers:
    22 december 2018
    Wat een prachtige natuur, dat is weer genieten .