Vrijdag 21 december

21 december 2018 - Redlynch, Australië

Na heerlijk geslapen te hebben, wel vroeg wakker (06.00) lekker gedoucht en ontbeten. Toen bij de receptie ons aangemeld, daar was gisteren geen tijd voor, het kantoor ging dicht. Toen gelijk doorgereden naar een zeer mooie campingzaak, waar we twee nieuwe stoeltjes hebben gekocht, want de stoeltjes die erbij zaten waren flut. De man van het campernedrijf zei” gaat er iets kapot gewoon nieuw halen en de bon bewaren dan krijg je je geld bij het terug brengen camper gewoon terug. Natuurlijk zijn de stoelen van de camper dan stuk, dat snap je. Gelijk bij de receptie een booking gedaan voor morgen. We gaan met de trein, 2 uur durende rit het regenwoud in de berg op, om daarna met de kabel sky weer naar beneden te gaan over het regenwoud en watervallen. Ziet er zeer mooi uit op de plaatjes. Je kunt ook 2 x uitstappen uit de trein bij een dorp van aboriginals. Vandaag blijven lekker op de camping even lekker verder bijkomen. Het is 35 graden,en onder de luifel (trouwens dezelfde kleur als aan onze caravan) is het met een windje heerlijk toeven. In de camper staat de airco aan,anders is het niet te harden.

1. Lenette:
    21 december 2018
    Goedemorgen, het zal wel middag zijn ....hoewel misschien is het wel avond. Hier is het ochtend....maar zo donker🙀🎄kerstboom staat al te twinkelen en buiten regent het🤣.een wereld van verschil met jullie👀.Geniet er van en op naar het volgende verhaal.Lieve groetjes
  2. Fia en André van Wensen:
    21 december 2018
    Het is hier nu avond 19.45 uur. We zitten Binnen bij de airco buiten nog steeds erg warm en ook al donkerker. Smorgens Om 06.00 al licht, s’avonds 19.00 donker.