Koffers pakken 1e reisverslag

17 december 2018 - Capelle aan den IJssel, Nederland

Lieve volgers, morgen is de grote dag van ons vertrek voor een nieuwe grote reis. Dit keer gaan we voor 9 weken naar Australië. We worden om 18.00 uur opgehaald door een taxi van de emirates, als je first class vliegt is dat allemaal inbegrepen.(mag ook wel) dan vliegen we van Amsterdam naar Dubai en wel om 22.00 uur. Dus een nachtvlucht want we komen plaatselijke tijd 06.45 uur aan, (dus lekker de oogjes dicht doen en slapen tijdens de vlucht) dan 3 uur wachten, gelukkig dezelfde gate met lounge, om verder te vliegen naar Brisbane.(Australië) daar 2 uur wachten ook zelfde gate om door te vliegen  naar Cairns waar we onze camper kunnen ophalen. In Cairns hebben we ook onze eerste camping besproken waar we tot 24 december blijven om daarna iets noordelijker te rijden waar we ook een camping besproken hebben de kerst door te brengen. We hebben er zin in! Het kan twee dagen duren voordat jullie weer een reisverslag krijgen, want zo lang zijn we onderweg, en het is de vraag hebben we WiFi.

1. Regien:
    Superfijne vakantie gewenst . 😘
  2. Rinus Suurmond:
    17 december 2018
    Goede reis fijne vlucht en een heerlijke vacantie geniet er van
  3. Astrid Beukers:
    17 december 2018
    Hallo levensgenieters,jullie genieten met volle teugen van alle reizen die jullie ondernemen. Deze reis naar Australië zal daarop geen uitzondering zijn. Dus geniet wederom volop van dit nieuwe avontuur.
  4. Peter en Joyce:
    17 december 2018
    Fie, kiek uut en laat je niet schaken door een of andere sjeik want daar barst het van in Dubai. Jij hebt tenslotte je eigen Maharadja. Heel goede reis en alvast welkom in mijn geboorteland. Liefs,

Peter en Joyce 😘
  5. Eline:
    17 december 2018
    Heel veel plezier! Geniet ervan!!
  6. Leonie Leunisse:
    18 december 2018
    Goede reis en veel veel plezier. Piet en Leonie
  7. Els:
    5 januari 2019
    Ik volg jullie op de voet dan heb ik altijd het gevoel ook een beetje op vakantie te zijn