1 dagje blijven

5 april 2022 - Capbreton, Frankrijk

Gisterenavond lekker uit eten geweest bij de haven van het dorpje Capbreton, er was niet veel open, maar we deden een goedie keus. Tevens gisteren ook besloten om hier een dagje langer te staan, het is goed weer, de zon schijnt, al had het vannacht hier toch ook weer 1 graad gevroren, in de koelkast ook. Dus die zetten we maar wat hoger. Vandaag ook even wat boodschapjes doen, zodat we weer twee dagen vooruit kunnen. Vanmiddag wandelen naar het strand, daar zitten we 15 minuten vandaan. Dus dat is goed te doen.

5 april 2022
    Goedemorgen vakantiegangers, dat ziet er goed uit..heerlijk weer ,wijntje er bij en de avond mooi afsluiten..Doen wij ook..Wij zitten een weekje in Friesland met veel regen..maar dat mag de pret niet drukken..Veel wandel plezier..groetjes van ons
  2. Irene:
    Lekker gegeten zie ik geniet ermaar van
  3. John:
    5 april 2022
    Groot gelijk, tenslotte hebben jullie alle tijd.
  4. Maithe:
    Strak kapsel Dré👑
  5. Hans en Annemieke:
    5 april 2022
    Het heerlijke Franse leven waarbij een goede wijn niet mag ontbreken 👍