11 mei Serignan Plage

11 mei 2022 - Sérignan Plage, Frankrijk

Nieuw verhaal

11 mei

Vanmorgen om 10.00 reden we weer Frankrijk in, en kunnen we de taal iets meer verstaan dan Spaans. En zeggen we weer Bonjour in plaats van buenos días. Vandaag een ritje van 220 km. Naar Serignan Plage. Onderweg weer toppen met sneeuw dit keer van de Pyreneeën. En ja hoor weer Peage. Dan weet je ook gelijk dat je weer in Frankrijk bent. Eigenlijk kunnen ze een voorbeeld aan Spanje nemen, daar zijn veel tolwegen al gewone wegen geworden. De tol is daar afgeschaft. Op kleine stukjes in het zuiden na. Om 12.15 ,precies wat d navigatie aangaf komen we op de camping aan. Krijgen een aantal nummers van plekken, en kunnen wandelend gaan kijken welke ons bevalt. Gevonden! Door het rijden over smalle paadjes zit de caravan onder de krassen, van de bossages waar we langs reden. Dre de pest er in, z’n caravan! Ik ga zo wel proberen met cleaner om ze eruit te krijgen. Er zijn ergere dingen. We zitten dicht bij het strand het pad waar we aan zitten uit lopen en je staat op het strand. Nu ga ik even poetsen op die krassen. Hopelijk lukt het. Nu het is gelukt! Dre weer gelukkig.

1. Tilly van Dijk:
    11 mei 2022
    Prachtige foto's. Mooi de sneeuw..lekker genieten..groetjes
  2. Jan en nel:
    11 mei 2022
    Fijn weer in la douce France 🎶🥂 niet ver van la Drome.
    Tot spoedig ziens 🌻🔆🎶🥰🐾
  3. Hans en Annemieke:
    Dan is Frankrijk daar🥂
    Heerlijk om er weer te zijn neem ik aan.
    Hier nog 2,5 week en dan ook "en route"
    Volgende week de caravan halen en reisklaar maken. We hebben er zin in en treffen jullie in Val Drome.
    Geniet van de Middellandse Zee ☀️😎
  4. Peter en Joyce:
    11 mei 2022
    Ziet er weer prachtig uit én geen krasje te bekennen 😉