14 mei

14 mei 2022 - Sérignan Plage, Frankrijk

Zaterdag markt in Pezenas, we zitten er 25 km van vandaan, dus met zoveel herinneringen daar, moeten we er zeker heen. Jani laat Jos en Evi op de camping, en gaat gezellig met ons mee, zij kent Pezenas nog niet. We reden om 08.30 uur van de camping, dus waren we vroeg in Pezenas, en snel heb je dan een parkeerplek.  En op de markt loop je dan ook nog niet over de mensen heen, en kun je rustig je gang, gaan. Hebben lekker Thais voor vanavond mee genomen, André kocht nog twee korte broeken, andere kleuren dan in Spanje. Dus is zijn voorraad weer aangevuld. Toen lekker een kop koffie gedronken, en het dorpje met zijn gezellige winkeltjes verkend. Moesten even wachten op mijn favoriete sieraden winkeltje want dat ging pas om 10.30 uur open. Maar toen ze op de fiets aan kwam was het voor ons beide, weer een feest van herkenning. Dit keer oorbellen gescoord.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. John:
    Leuke oorbel.
  2. Ian:
    14 mei 2022
    Dre how many pairs of shorts do you have now? You are like the woman with the shoe addiction-yours is a Shorts addiction!
    Luv you guys
    ENJOY!
  3. Fia en André van Wensen:
    14 mei 2022
    ian, Andre is like a woman when it comes to those shorts, with shoes he is just like that, he has more than me. next year Italy, where he will buy shoes instead of shorts. He can last a few years with those shorts.
  4. Maithe:
    Leuke foto’s♥️
  5. Tonnie:
    14 mei 2022
    Leuke foto's en oorbellen. Smakelijk voor vanavond, wij hebben vandaag in Die ook Thais gehaald. Groetjes van ons.
  6. Leonie Leunisse:
    14 mei 2022
    Ziet er weer gezellig uit.
  7. Peter en Joyce:
    14 mei 2022
    Vorige keer kocht je daar een ring FIA!
  8. Fia en André van Wensen:
    15 mei 2022