16 mei

16 mei 2022 - Fabrègues, Frankrijk

Gisterenmiddag/avond enorm verwend met een bbq bij Jani en Jos & Evi.Met een gezellig muziekje,,heerlijk eten, lekker wijntje, en gezellige mensen, was het een zeer aangename avond. Het is was weer genieten. Jammer dat er zoveel muggen zijn op Serignan Plage. Je blijf je inspuiten met spul nog meegebracht uit Bali, maar Franse muggen bijten dan even goed nog. Vanmorgen na douchen en ontbijt, om 08.30 uur weggereden naar Val Drome Soleil. Daar blijven we een heel lang tijdje staan. Is een beetje onze thuisbasis. Dus onze trip,  rondje Zuid Europa zit er dan op.
dus of er nog nieuwe verhalen komen ligt aan de belevenissen. Tot nu toe even klaar met de stories. Hopen er om 12.30 uur aan te komen.

1. Hans en Annemieke:
    16 mei 2022
    Wat een gezelligheid en verrassing.
    Goede reis en tot gauw.☀️
  2. Tilly van Dijk:
    16 mei 2022
    Goede reis naar de Drome.jammer dat wij elkaar mislopen.Maar alles goed gaat met Ben hopen wij eind Augustus daar ook te zijn.Heel veel plezier daar en doe ze allemaal de groeten van ons..fijne tijd samen..groeten van ons samen.
  3. John:
    16 mei 2022
    Haha, toch maar eerder naar VDS toe.
    Tot volgende maand.
  4. Ian:
    16 mei 2022
    A great trip - enjoy base camp
  5. Loes:
    16 mei 2022
    Mooi reisverhaal. Veel plezier verdere vakantie.
  6. Pia:
    16 mei 2022
    Goede reis en tot over een paar weken in VDS
  7. Ingrid Pieters:
    17 mei 2022
    Wat een leven, wat een keuzes, wat moet dat als een zegening voelen voor jullie. En zeker gegund. VDS blijft trekken hè..
    Enjoy…
  8. Ian:
    20 mei 2022
    Hi Andre and Fie,
    We are in Potes and riding the cable car tomorrow while the weather is fine!
    It’s the best camp ground in Europe lov’in every second! Awesome couldn’t be happier!
    Stay well you guys !! Missing seeing your happy faces