Donderdag 5maart

5 maart 2020 - Sanur, Indonesië

Weer heerlijk geslapen, op dit moment een grote regenbui, we blijven ook vandaag weer in het hotel, zullen wel wat gaan wandelen. Bij de ingang van het hotel is een leuke winkelstraat van 5 km lang, dus genoeg te shoppen. In het hotel kregen we gisteren een brief, ivm het Corona virus staan nu overal dispensers met ontsmetting spul, en of je ivm de hygiëne vaak je handen wil wassen. Tevens het bericht dat in de Regency club room het ontbijt niet gereserveerd wordt ivm de lage bezetting op dit moment, en dit inzake voedsel verspilling. We kunnen wel ontbijten in een ander restaurant in het hotel. Alle andere service vwb de cocktail van 17.00 tot 19.00 uur gaat gewoon door. Dit is een speciale service voor club room gasten. Gratis drinken, en hapjes, nou hapjes, als je er twee uur  hebt gezeten dan hoef je echt niet meer te eten, zo uitgebreid. Van brood, kroepoek, Balinese soep, bami nasi saté fruit, desserts, koffie, kaas plateau. Dus voldoende om de maag niet te laten knorren.wat een verwennerij. We slaan als we in het hotel eten de lunch over, eten dan alleen wat fruit, welke  we dagelijks op onze kamer krijgen. Iedere dag wordt de fruitschaal aangevuld met de meest exotische vruchten.