Reis voorbereidingen

16 februari 2020 - Capelle aan den IJssel, Nederland

We hebben de reis bescheiden binnen. De visums zijn geregeld. Nu nog wat laatste boodschapjes, en het pakken kan beginnen, voor de reis van 5 weken naar Bali. We zijn al druk met het lezen van informatie over Bali, hebben al wat zaken aan gekruist welke we willen gaan bezichtigen. Het is te veel om op te noemen.  Wat we lezen, en zien op foto’s gaat het een kleurrijke reis worden. Veel ceremonies, tempels, en kleurrijke kleding en bloemen. Goed voor mooie foto’s en filmpjes.
Ook hebben via de mail al contact gehad met onze gids ter plekke.

Wanneer we wat ge-aklimatiseerd  zijn na de langs reis, nemen we weer contact met hem op en spreken we af in ons hotel. (Hyatt Regency Hotel te Sanur) daar bespreken we dan wat we kunnen gaan bekijken en ondernemen.

We vertrekken op vrijdag 28 februari 10.25 uur met een Airbus A359 Jet van Singapore Airlines vanaf Schiphol naar Singapore waar we op 29 februari om 05.55 uur aankomen en om 8.20 uur vertrekken met een Airbus A333 jet ook van Singapore airlines naar Denpasar op Bali, waar we om 11.05 arriveren. Gelukkig vliegen we Business class, dus zeer comfortabel. Dat is wel vol te houden met film kijken, boek lezen, puzzelen en  lekker eten en drinken, en wat slapen. Zo komen we onze tijd wel door.

Op Bali is het tijdverschil 7 uur later dan in Nederland. Dus kan het zijn dat ik mijn verhalen en foto’s /films soms op voor Nederlandse begrippen op gekke tijden ga posten. Hopelijk gaat het voor jullie weer een leuke mooie reis zijn om te volgen. Wij hebben er reuze veel zin in.