Vrijdag 12 maart

13 maart 2020 - Sanur, Indonesië

Ik lees net in de krant dat in Europa waaronder ook Nederland hevel maatregelen worden getroffen omtrent Corona virus, bij ons op Bali worden we geïnformeerd door de Facebook pagina van vrienden van Bali. In Indonesië waar ook Bali onder valt zijn er wel wat gevallen, maar alleen de kwetsbare mensen. Het klimaat wordt verteld door een arts helpt ook mee tegen besmetting,  warmte en vochtigheid. Dus wij zitten voorlopig goed. Het is triest voor alle sporten, festiviteiten en scholen. Enz. Wij worden wel getemperatuurd als we het hotel binnen komen als we buiten zijn geweest. Wel is het super stil op Bali vwb toeristen, ook in het hotel. Nooit ver zoeken voor een strandbedje. Morgen nog een rustdag, zelfde als vandaag. En dan zondag weer op trip. Kregen vandaag al weer de route voor die twee dagen door. Ook de naam van het hotel waar we overnachten op het eiland. De zwembroek gaat zeker mee, zo’n mooi zwembad! Het is weer klasse!

Nusa Pineda island 2 dagen

H1  trip timur
1. Bukit teletabis
2. Diamond