Zondag 8 maart

8 maart 2020 - Sanur, Indonesië

Vandaag niet weg geweest, lekker rustig gedaan vandaag. We waren voor ons doen laat aan het ontbijten, 08.45 uur. Toen naar de kamer, wat opgeruimd, rustig wat gelezen. De krant van vrijdag en zaterdag  want daar hadden we geen tijd voor gehad tijdens onze trip. Heb nu ook de app van BVN op mijn iPhone zo kunnen we ook het Nederlandse nieuws blijven volgen. Wij willen wel bij blijven, ook vwb dat Corona virus. Hier nog niets, wel werden we gisteren toen we terug kwamen in het hotel, de koorts gemeten hadden beide 36.4, kwam vast van de airco in de auto. Toen we alles gelezen hadden naar het strand, het was een heerlijke dag, lekker windje, wat gezwommen, je ziet ons bruiner worden terwijl we de hele tijd onder de parasol zitten. Want je verbrand hier levend. Om 16.00 begon het weer keihard te regenen, dus hard lopend naar binnen. Wat wel lekker is dat je hier overal droog onder een overkapping naar je kamer kunt lopen. Dat hebben we dan maar gedaan. Het is 17.00 uur dus tijd voor de borrel en de hors d'œuvre