2 januari

2 januari 2019 - Yeppoon, Australië

En ja hoor zitten in winkelcentrum als een gek alle e-mails, whatsappen te lezen, betalingen te doen. De grootste de Athena rekening. Kan maar betaald zijn. We hebben nl gratis WiFi en op de naturisten camping nl niet. Dus we zijn vanaf morgen pas weer in de lucht hopen we. Alles gaat geweldig, land mooi aardige mensen, alleen nog geen kangaroe gezien. Hier vertelde ze dat je smorgens heel vroeg, of s’avonds in de schemering moet zijn. Hopelijk zien we ze nog een keer. Nu maar even boodschappen doen, koelkast is weer aardig leeg. En mijn hoofd lijkt wel een uiteengespatte plumo, mijn haar het lijkt nergens meer op, dus ook op zoek naar een kapper.dan een rondje boulevard Yeppoon.  En dan weer lekker relaxen bij het zwembad.

1. Astrid Beukers:
    2 januari 2019
    Ik wens jullie een gelukkig nieuwjaar 💋met goede gezondheid en nog veel mooie reizen👝👝👝👝
    Het is heel leuk om zo met jullie mee te reizen😊 Groetjes Astrid 🙋
  2. Tilly van Dijk:
    2 januari 2019
    Wij wensen jullie ook een prachtig en gezond 2019 toe met nog heel veel mooie reizen in het vooruitzicht..ER komt vast nog wel een mooi dier langs om te spotten,,,Maar je hebt een leuk dier bij je toch,,,een knuffelbeertje,,en Dre ook,,,lieve groetjes van ons xxxxxxxxxxx