2 januari

3 januari 2019 - Avoca, Australië

2 januari

Na de boodschappen op zoek gegaan naar een kapper, gevonden er zitten er hier veel, afspraak gemaakt,13.30 uur. Toen maar een stukje rond gereden. We zagen nog een kapper, en daar kon ik direct geknipt. Maar gedaan, bij die andere netjes afgemeld. Even wat geluncht. En naar het strand gereden. Ziet er eigenlijk allemaal stil uit. Dre gaat een stukje lopen naar de zee. Hij komt terug en zegt” allemaal beestjes”, volgens mij zandvlooien. Dat is niets voor ons, dus terug naar de camping. Maar daar worden we ondanks inspuiting gepest door grote steekvliegen. Dan maar in de camper, en puzzelen. We eten s’avonds maar een broodje, met iets lekkers, de koelkast is weer vol. Morgen gaan we weer verder naar het zuiden, camping weten we nog niet kan nu niets zonder internet zoeken. Wat ook leuk is, ik heb via KPN een app met dichtst bijzijnde WiFi punten gedownload. Laat deze het nu ook doen bij het restaurant waar we lunchten. Je krijgt dan bij je instellingen voor WiFi contact de provider van hier, Telstar en KPN free WiFi te zien, en ja hoor gelukt!  Vind ik zo leuk, zo down under de KPN.

1. Els en Peter:
    3 januari 2019
    Maar de zon schijnt wel !!!! geniet ze en op naar het volgende adres (met een korte coupe en bulten)