3 januari

3 januari 2019 - Avoca, Australië

Vanmorgen om 07.00 uur vertrokken richting  Bundaberg geloof ik. Onderweg regen en dan weer de zon. Wel een hele mooie weg door natuurparken heen, onderweg een bakkie uit de thermoskan dit keer, je moet natuurlijk een beetje op de kleintjes letten. We hebben hier wel weer WiFi maar niet op de plek, wel bij de laundry, dis dan naar gelijk 2 wassen gedraaid. Willen wel weer een schoon bed. Eindelijk een camping waar we lekker buiten kunnen zitten zonder die vieze prik vliegen. Morgen zakken we weer verder richting Brisbane. We doen eerst de kustplaats aan waar de surfers op de golven surven. Trouwens wij zagen hier op de tv, dat in het noorden, waar wij net vandaan komen een cycloon op zee is, en die soms het land aan doet. Je weet niet wat je zag. Gelukkig zijn we daar weg. Hier weer 30 graden en een lekker windje. Tot schrijfs!

1. Astrid Beukers:
    3 januari 2019
    Leuk dat jullie ook Brisbane bezoeken ,daar heeft Frits in zijn jeugd 4 jaar gewoond .
    Fijn dat jullie weg waren toen de cycloon rond spookte. Geniet heerlijk verder van al het moois in down under.