4 januari

3 januari 2019 - Kensington, Australië

En ja hoor na vroeg naar bed 21.00 uur ook vroeg op 06.00 uur. Het is hier om 05.00 uur al licht, maar om 19.00 uur pikdonker. Nu zitten we om 07.00 uur te ontbijten bij Mac Donald. En natuurlijk om de WiFi. Eten viel reuze mee. Wij zijn niet van die MD fans.

We trekken zo verder naar Hervey Bay. Daar aangekomen merken we dat dit een echte kustplaats is, de eerste camping is vol, dus naar de volgende. Veel mooiere gevonden, aan de zee, staan lekker in de schaduw. Konden hier direct een booking doen voor een tour, naar Frasier eiland. Voor morgen dit maar direct gedaan. Worden om 07.20 uur bij de camping opgehaald. Dan op een boot naar het eiland. We rijden daar over het strand met een 4x4 drive het eiland over. In de middag hebben we een verzorgde lunch, en om 18.00 uur zijn we weer terug op de camping. Het weer is nu heerlijk hier, erg oppassen met de zon, ze smeren hier met factor 50, en ze gaan bedekt met lange mouwen shirts de zee in. Je voelt de zon goed branden. Dus blijven wij maar in de schaduw. Restaurantjes hier aan de overkant van de weg, dus dat wordt uit eten vanavond, in alle andere gevallen kun je met een camper nergens heen, om uit eten te gaan, zo’n groot ding kun je nergens kwijt Ivm parkeren.

1. Lenette:
    3 januari 2019
    Goede reis😂😂wij vertrekken ook zo...naar dromenland🤣🙃😉
  2. Peter en Joyce:
    3 januari 2019
    Ja, je bent te vroeg Fia. Normaal sta ik op, kopje koffie en dan lezen wat jullie belevenissen zijn. Nu moet ik nog naar bed.
    Wil je straks svp nog even wat berichten zodat ik morgenochtend iets te lezen heb. Alvast bedankt 😉
  3. Tilly van Dijk:
    4 januari 2019
    Wat leuk om de trip naar het eiland te maken,,,wij zien de fotoś wel weer, Blij dat het mooi weer is want dan ziet alles er ook gezellige uit,,Hier is het grauw en miezerig en koud,,, Dus lieve mensen geniet er van,,groetjes van Ben en Tilly