5 januari

5 januari 2019 - Scarness, Australië

Vandaag zouden we naar Frasier Island gaan, voor een trip, maar gisteren werd ons  bij de receptie verteld, dat ze voor de zaterdag al vol zaten, een mis communicatie., duizendmaal excuus. Ze ging nog van alles proberen.  Maar Ik ook, op internet, een booking gedaan, en terwijl we terug bij  de receptie staan, gaat mijn telefoon. Het bookings kantoor, helaas vol. Dan maar een dag langer blijven, want voor zondag was er wel plek. Dat is voor hier geen straf, want het is een leuke plek aan het strand waar het veilig zwemmen is. Dus geen haast vanmorgen, maar we zijn toch vroeg op. Dat blijft toch onze gewoonte, vinden het beide lekker. Na de koffie in zee gezwommen, heerlijk water. Wat gewandeld en flessen water gehaald, want dat drinken we hier heel veel. En het kraanwater vinden we niet lekker, is altijd een beetje lauw. Tussen de middag heerlijk geluncht in een strandtent naast de camping. Het was net het Scheveningse strand, met grote kussen in het zand. De nachos waren heerlijk. Dre dacht fruit te bestellen maar het waren getoaste krentenbroodjes met boter, ook lekker. Vanavond eten we lekker thuis en gaan zo meteen nog een keer de zee in. Het zo zitten in de stoel en puzzelen en lezen daar vallen je ogen steeds van dicht, ook lekker maar je wordt er zo duf van. Heel de dag zon gehad en 28 graden. Het was vandaag weer gaan en komende mensen, leuk om te zien al die verschillende tenttrailers en caravans. Ze spannen hier een zeil over de caravan en maken zo met heel veel stokken en storm lijnen er een dubbeldaks van, de wind kan er zo tussendoor, ivm de warmte, niet iedereen heeft zo’n luxe airco in z’n kar. Nou tot morgen maar weer.

1. Els:
    5 januari 2019