28 december

28 december 2018 - Bowen, Australië

Vandaag een tochtje langs verschillende Beaches gemaakt, wel knappe Bay Wachers gezien maar niet de zee in, er zijn maar wring mensen die dat aan durven. Gezien de yello fisch ( soort grote kwal, zijn tentakels geven gif af, waardoor je de adem ontnomen wordt, tot de dood tot gevolg) Dus ik ga wel het zwembad op de camping in. Het gaf wel mooie plaatjes, want de kust is wel heel erg mooi. Wat boodschappen gedaan, plus 2 eierdopjes gekocht, ik blijf eieren pellen voor Dre, hij verbrand altijd zijn vingers, nu kan hij het kopje eraf tikken. De camper uitrusting is erg minimaal, 2 kleine pannetjes 1 klein koekepannetje, als je met 6 personen bent kun je niet 1 gerecht in een hapjespan klaar maken. Ik denk dat de aussies veel BBQen. Op elke camping staat een gasBBQ voor gemeenschappelijk gebruik. Wij kunnen wel voor ons zelf zorgen hoor met deze middelen. Gelukkig zitten er wel borden. kopjes, glazen,en soepkommen in, en wat bestek, ook altijd handig als je wat wil eten. Wij hebben voor vandaag maar een gebraden kippetje meegenomen, even opwarmen in de magnetron( die zit er trouwens wel in met een oven en afzuigkap.) en dan kekker oppeuzelen met wat salade.

1. Els en Peter:
    28 december 2018
    Wederom schitterend om te zien ( eigenlijk overbodig dit te vermelden) we kunnen geen foto hier bij sturen om jullie te laten zien hoe grijs het vandaag hier is, ☁️ groetjes en geniet