29 december

29 december 2018 - Flametree, Australië

Zo, vandaag maar 80 km gereden, we wilde naar Arli Beach, omdat daar tours vertrekken naar het Great Barrien Rif. Dus eerst eens in de haven gekeken waarvan ze vertrekken. En gevonden, het lijkt Saint- Trophe wel, wat een mooie schepen liggen hier. Ook mooie zeiljachten. We moeten naar het centrum omdat daar alle bookings kantoren zijn. Gevonden en geboekt. We moeten wel vroeg op, de taxi staat al om 06.15 uur bij de bushalte voor de camping.  Toen ook maar gelijk even geluncht, tosti voor mij, en broodje zalm voor Dre. En dan naar de camping, we hebben niets geboekt, we zien wel, en ja hoor de eerste Big 4 is vol, maar zij bellen naar de tweede Big 4 en die hebben nog plek. Dus daar maar snel heen gereden, het ligt net aan de andere kant van Arli Beach. Ook dit is weer een mooi terrein en helemaal eco. Met onze member card krijgen we steeds 10% korting, die card kosten ons €50 die hebben er in 9 weken er makkelijk uit. Ik heb nu ook wat filmpjes geplaatst, hopelijk is het te zien. Bekijken in videomap.

1. Anita:
    29 december 2018
    Hoi André en Fie!
    Wat ziet het er allemaal mooi uit daar in down under!
    ook het weer! We doen het hier wel met nat, grijs en soms koud!
    Alvast een gezellige jaarwisseling en een gezond 2019!!💋💋