31 december

31 december 2018 - Andergrove, Australië

Vandaag om 08.30 weggereden, het is al 27 graden, wel bewolkt, maar dat geeft niet, anders wordt het nog warmer. De zon schijnt al wel. Het valt ons op dat alle mensen hier vroeg naar bed gaan, maar er ook weer ontzettend vroeg er weer uit zijn, 06.30 uur is er al veel bedrijvigheid in de douches. We rijden vandaag zo’n 160 km naar Mackay. Camping al gereserveerd ivm New Jears eve. We zullen het zien, hoe het hier verloopt. In NZland lag iedereen om 22.00 op bed. Vanmorgen aan het ontbijt hadden we het over, dat Dre blij is zo’n goede navigator te hebben, we komen daar waar we wezen willen, en de trips en campings worden allemaal digitaal door mij geboekt. Dit ter compensatie van het niet links willen rijden in de camper. Hij rijdt, zet het zonnescherm en de tafel en stoeltjes uit, sluit de stroom aan, en niet onbelangrijk hij leegt ook het toilet. Ik navigeer, kook, sluit alle kastjes, voordat we gaan rijden, organiseert de boodschappen, en maak foto’s en filmpjes, en schrijf het reisblog, en zo zijn alle taken zeer rol bepalend vervuld. Maar wij-zijn er gelukkig mee. Camping weer gebonden, ziet er goed uit! Eigen toilet en douche. Mevrouw van de receptie vertelde dat er vanavond in Mackay vuurwerk is, zij wil wel een taxi voor ons bellen, want we gaan aan de champagne natuurlijk! Wij hebbenhier sneller 2019 dan in Nederland, wij wensen jullieallemaal een goede jaarwisseling toe en een heel gezond en gelukkig 2019. Wij gaan nog even zwemmen.

1. Peter en Joyce:
    31 december 2018
    Jullie ook een hele leuke jaarwisseling en bovenal veel geluk, gezondheid en reisplezier toegewenst in 2019. 🎉🎊🍾
  2. Els en Peter:
    Van ons hele fijne jaarwisseling, en alle goeds voor 2019
    🕛
  3. Tilly van Dijk:
    31 december 2018
    Jullie natuurlijk ook een heel mooie en zeker goede gezondheid voor 2019. Dat was genieten van al dat schoons onder water he,,,Ga er vanavond van genieten en wij drinken er een op jullie,,Straks in Frankrijk drinken wij er samen op,,,lieve groetjes van ons..