Onderweg naar Taragona

6 mei 2022 - Amposta, Spanje

1. Gerda Versluijs:
    22 mei 2022
    Dag André en Fia, hier Rob en Gerda Versluijs. Wij kennen jullie van lang geleden op village du bosc en later op clos barat ( eten bij le voisin) kortom heel gezellig met jullie gehad en jullie familie en of vrienden Henk en Riet. We schreven zelfs al kerstkaarten naar elkaar. Nu wil het geval dat wij vóór de Corona periode op Athena Ossendrecht best vaak kwamen. We zagen steeds bij de wandelgangen een chalet staan met de namen André en Fia. We dachten direct aan jullie en wilden een praatje maken. Maar jullie waren er steeds niet wanneer wij er waren. Op dit moment zijn we weer op Athena Ossendrecht en zijn jullie gaan googelen. En hier zijn we dan met veel vragen en hopen dat jullie nog goed gezond zijn en het goed maken. Lieve groet, Rob en Gerda Versluijs
  2. Fia en André van Wensen:
    22 mei 2022
    Hallo hallo, wij hebben ons chalet verkocht, omdat wij de laatste jaren op een andere manier aan het reizen zijn, en zitten nu op Val Drome Soleil in Frankrijk. Nadat we een rondrit van 6 weken met onze caravan door zuid Europa hebben gemaakt. Riet leeft niet meer. Daarom plukken wij iedere dag, zo lang we kunnen. Leuk dat jullie nu op Ossendrecht zijn. Jammer dat we elkaar niet meer ontmoet hebben. Hebben nog wel contact met Dries en Ria van Le Voisin, wat ze ook verkocht hebben. Zij wonen nog wel in Frankrijk aan dezelfde D weg naar Le clos Barrat. Groetjes van ons, en wie weet komen we elkaar nog wel eens op een camping tegen.
  3. Fia en André van Wensen:
    23 mei 2022
    Ik heb aan Wendy van de receptie op Athena gevraagd of ze jullie ons e-mail adres wil geven. Als ze jullie nog spreekt. Ik weet niet ivm drukte met deze dagen of ze er aan toe komt. Maar dan kunnen we beter contacten met elkaar, dan via dit reisblog.