Zondag 15 maart

15 maart 2020 - Sanur, Indonesië

We werden om 07.45 opgehaald, om naar de boot naar Pineda island over te varen. Bij de afvaart aangekomen, stond er een hele delegatie van gezondheidszorg verzorgers, met desinfecterende vloeistof voor je handen en mondkapjes. Allemaal ter voorkoming Corona. De Australische tv stond er ook. Wat een toestand allemaal. Alleen voor de foto mijn mondkapje opgedaan. Toen met een zeer snelle boot met 5 motoren naar de overkant. Daar stonden ze van het hotel, met een papier met onze naam van Wensen er op, die brachten ons met een golfkarretje naar het  Semabu Hills hotel. Vandaar gingen we op tour. We bekeken de volgende items.

Atuh beach, Diamond beach, mooie eilandjes in zee,Raja lima, Rumah pohon melonteng, dit waren allemaal schitterende baaien en nog een stop bij Bukit Teletubbies heuvelen, leek er echt op. Daarna lekker geluncht en terug naar het hotel, daar in het prachtige zwembad met een uitzicht op Bali, heerlijk afgekoeld, super mooi hier allemaal. Na het zwemmen wat gedronken en daarna lekker hier eten. Tot morgen!

1. Loes:
    15 maart 2020
    Haha Fia, staat je prachtig. Geniet er van. Hier soms hilarisch. Knoppen om wc papier, het laatste doosje eieren uit iemand anders uit boodschappenwagentje stelen. Op dit moment Holland op zijn slechts. Op korte termijn vanuit hier op vakantie gaan lukt eigenlijk niet meer. Onze trip naar Curacao in april gaat ook niet door en ben benieuwd of we Gambia wel halen.
    Dus geniet nog volop van jullie vrijheid en ik kijk uit naar je volgende reisverhaal
    Groetjes
  2. Loes:
    15 maart 2020
    Woordje knoppen moest knokken zijn haha.
  3. Harry:
    15 maart 2020
    Mooi tripje naar Pineda Island!
  4. Fia en André van Wensen:
    15 maart 2020
    Harry het is geweldig allemaal! En gelukkig houdt de warmte het virus tegen als we de wetenschappers moeten geloven. We hebben nog 3 weken, dus we zien wel waar het schip strand. En of er vliegtuigen gaan. Ook Marcel dat we met SIng.airlines vliegen. En anders blijven we langer, we hebben gelukkig een visum.
  5. Leonie Leunisse:
    15 maart 2020
    Dus ook daar al volop stress voor het virus. Hoop dat jullie toch kunnen genieten van die mooie reis.
  6. Fia en André van Wensen:
    15 maart 2020
    Ja hoor we genieten volop, de warmte houdt het virus tegen als we de wetenschappers moeten geloven, we hebben nog 3 weken, en gaan niet panikeren
  7. Harry:
    15 maart 2020
    Ja, reuze handig zo’n visum! Wie had dat kunnen denken!😉🤣
  8. Janny:
    15 maart 2020
    Wat hebben jullie Fia en André prachtige weken op Bali. Om nooit te vergeten. Volop genieten maar.